Boogschieten en Halloween

3 november 2017 - Bradford, Verenigd Koninkrijk

Deze week was een vrij rustige week en ik heb niet heel veel bijzonders gedaan.

Zaterdag ben ik weer wezen boogschieten en ze vonden dat ik het al erg goed deed, dus ik mocht deze week met een ander soort boog schieten. De boog is opzich hetzelfde maar er zit een sight op waardoor je iets beter kunt mikken. Boogschieten vind ik nogsteeds heel leuk en het is leuk dat het steeds beter gaat!

Verder waren dinsdag de Halloween wedstrijden die we met de Green Ambassadors georganiseerd hadden. Dat was erg leuk en gezellig. Ze hadden gevraagd of ik weer een rits op mijn gezicht wilde plakken dus dat had ik gedaan. Het op mijn gezicht plakken van die rits ging deze keer wel iets sneller dan de vorige keer en ik vond zelf eigenlijk dat het deze keer beter gelukt was. Het opdoen van al die schmink enzo vind ik best wel leuk, het is leuk om er echt iets moois van te maken (wat wel vooral leuk is als het een beetje snel lukt, anders is het vooral erg frustrerend), alleen het eraf halen duurt voor mijn gevoel zo lang. Je bent eigenlijk gewoon een uur lang water over je gezicht aan het schrobben en het duurt nogal lang voordat alles er echt helemaal af is, maarja gelukkig hoef ik dat niet elke dag te doen.

Het was een hele leuke avond en vooral de pompoenwedstrijd was erg leuk. Er waren denk ongeveer 15 mensen die een pompoen hadden uitgesneden die er allemaal erg moei uitzagen met een waxinelichtje erin. Ik was een van de juryleden voor de kostuumwedstrijd, maar er deden maar 6 mensen hieraan mee waarvan er eigenlijk maar 4 echt verkleed waren, maar dat maakte het wel makkelijk om een top 3 te kiezen.

Verder heb ik niet heel veel gedaan deze week. Met mijn studie gaat alles goed. Ik ben nu vooral aan het voorbereiden voor mijn sollicitatiegesprek van maandag en ik ben bezig met mijn verslag over hoe de GDPR invloed heeft op Facebook, wat allebei erg goed gaat. Voor de drie vakken waar ik een tentamen voor heb, heb ik samenvattingen gemaakt, dus daar hoef ik verder niet heel veel meer aan te doen.

Fijn weekend allemaal!

1. Diana:
    3 november 2017
    Je zag er weer prachtig uit :) Fijn weekend Rick!
  2. Bill Magan:
    3 november 2017
    Jij ook Rick, hopefully a week to remember. Try to answer one question. Thoughts and findings etc. Regarding Brexit.. fellow students must be concerned..
  3. Rick de Laat:
    Hi Bill,
    I think Brexit will affect businesses more than is thought. In a couple of weeks I’ll get a lecture which is completely about Brexit, so I think I will learn more about its effects later.
  4. Mamma:
    4 november 2017
    Lieve Rick, wat leuk om elke week jouw verhaal te lezen. Succes maandag met je sollicitatie en vergeet niet: You only get one chance to make a first impression. Dikke kus. Mamma